14 Aralık 2016 Çarşamba

MUTLU SON!

Herkese merhaba!
Merak etmeyin, kayıplara karışmadım. Beni içine çeken yoğunluk ve koşuşturmalardan sıyrılıpta geldim! Eğer bu kız yine neyin koşuşturmacasında diye merak ediyorsanız lafı fazla uzatmadan sadede geliyorum.
''Evimizin biricik prensesi, canım ablam evlendi!'' 
Beni instagramdan takip ediyorsanız instagram stories ve fotoğraf paylaşımlarım sayesinde gelişmeleri çoktan öğrenmişsinizdir. Ama ben sevgili google takipçilerim içinde bir paylaşım hazırladım.
Tatlı telaşlarımızı ve bu mutlu günümüzü bizimle tekrar yaşamak istiyorsanız sizler için hazırladığım bu özel yazıyı okumaya devam edin:)
HEPİMİZİN NEŞESİ KINA GECESİ!

''Nerden başlayacağımı bilemesem de bir şeyi çok iyi biliyorum; sen dünyanın en güzel ablasısın! 
Bütün herşeyiyle tek tek uğraşıp emek verdiğimiz, iki kız kardeşin verdiği ayrıcalıkla kendimize özel yaptığımız def ve taçlarımız, son güne kadar yetiştirmeye çalıştığım kıyafetim, endişelerimiz ve o tatlı heyecanlarımızı geride bıraktık. Morların en güzel gelini, tüm detayları organizasyonlarıyla taçlandıran @silaorganization sayesinde prensesler gibi bir kına gecen oldu. Ve artık gidiyorsun.. Sana gitme diyemem, kardeşler mutluluğa engel olmaz ki. Git ve sevgiyle dolu sıcacık yuvanı kur. Varsın farklı evlerde uyuyalım, sen yeter ki hep mutlu ol! Her zaman senin sağında ve solunda olacağız''
Instagramda yazdığım yazıyı da paylaşmadan edemedim.:) Yukarıdaki cümleler neden bu kadar yoğun olduğumuzu anlatıyor. Gelinin kız kardeşiyseniz işiniz zor demektir. Ablanızdan sonra bütün gözler sizin üstünüzde olacaktır. Ablamızın bu güzel gecesine küçük detaylar katmak ve kendimizi özel hissetmek adına konsepte uygun defler yaptık. Biliyorsunuz ki 3 kardeşiz. En büyük ablam Stilist, ortanca ablam ise Grafik Tasarım okuyor. Tasarımı meslek edinmiş kardeşler olarak ufak detaylar yapmazsak olmazdı di mi?:')
Defimizin dizaynından teflerimizin çiçeklerine, çerezliklerden çiçekli taçlarımıza kadar kendimiz yaptık. Elimize aldığımız her işi özenle yapmaya gayret ediyoruz. Bunların yanı sıra yaptığım birşey daha var; ELBİSEM!
Okul projelerimde tasarım olarak hep en iyisini yapmaya çalıştım. Ablamın evliliği içinde kendime birşeyler yapmak kaçınılmazdı. Bende tamamı küçük dantellerle kaplı croptop ve daire bir etek yaptım.
 
Birazda canlarımla olan fotoğraflara yer vermek istiyorum:)
  
  
Biz olduk rengarenk!
Ve kına gecesi nasıl geçtiğini anlamadan böylece sona erdi. Düğün sahibi olunca öyle oluyormuş.

Peki nikaha hazırlanmaya ne dersiniz?

O zaman damadın gözler kapansın.. SÜRPRİZ!
Ya çok tatlı değiller mi? Güzel gözlerle bakalım, maaşallah!:')
Belkide kardeş kelimesini sıcaklığıyla anlatabilecek en iyi anlık fotoğrafımız..
  
Ve nikaha hazırız! Sevgiyle dolu baba evinden kendi yuvana uçuyorsun artık. Her zaman mutlu ol, Allah yüzünüzü hep güldürsün. Yuvanızdan huzur eksik olmasın prensesim:)
 
Bu zamana kadar yaptığım tasarımlardan sanırım en özeli. Koleksiyon değil tek parça bir tasarım ve üstü tamamen el emeği. Adı bile var;''Black Swan'' 

Bu mutlu günlerimizi beraber tekrar yaşadığımız için teşekkür ederim. El emeği tasarımlarımızı, elbiselerimi nasıl buldunuz? 
Başkalarının mutlu günlerinde birazda olsa imzamız olması için özel tasarım kına malzemeleri, nikah şekerleri üretimine girsek sizce nasıl olur? 
Yorumlarınızı çok merak ediyorum ve bekliyorum!:)

20 yorum:

  1. Black Swan a bayıldımm.Hele üst kısmı muhteşem.Eline emeğine sağlık canım.Çok güzel olmuşsunuz<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederiz kendi adıma ve hepimizin adına:) beğenmene sevindim güzel yorumun için çok teşekkürler❤

      Sil
  2. Hayırlı olsun, herşey çok güzel olmuş. Mutlulukları daim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz amin inşallah:') ❤

      Sil
  3. Ömğr boyu mutluluklar dilerim ve özellikle siyah elbisene bayıldımm , ellerinse sağlık ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim, çok sevindim sevgiler!:'))

      Sil
  4. Ablanıza sonsuz mutlulujlar... Elbiselerin tasarımına bayıldım siyah olanın detaylarına bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam adına güzel dileklerin için çok teşekkür ederim:)
      e tabi kendi adıma da, beğenmiş olmana sevindim. bol öpücükler:')

      Sil
  5. mutluluklar herkese canımmm :))

    YanıtlaSil
  6. Mutluluklar daim olsun tüm güzelliklerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah, herkesin mutluluğu daim olsun!:)

      Sil
  7. Mutluluklar dilerim ayrıca Güzel ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim... https://hastaliktakip.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çook ama çok sevindim, teşekkürler:)
      hemen ziyarete geliyorum. sevgiler!:)

      Sil
  8. Merhaba, blog keşif etkinliğinden geliyorum mutluluklar diliyorum.
    Sizi takibe aldım bende bloguma beklerim.

    Düğün DJ
    www.dugundjhizmetiorganizasyon.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, çok teşekkürler:)
      tabiki bende hemen blogunuzu ziyaret edeceğim! :)

      Sil
  9. merhaba tatlı blogunuzu takibe aldım :) bana da beklerim. bu arada bir ömür boyu mutluluklar dilerim ablanıza :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniiz, çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için:)
      bende hemen blogunuzu takip edeceğim, sevgiler!:*

      Sil

Okuduğunuz için teşekkür ederim. Blogumu takip etmeyi, izleyici olarak katılmayı unutmayın!
Benim için her bir yorumun ayrı değeri vardır, sevgilerle:)