5 Mart 2016 Cumartesi

Beykent Üniversitesi Moda Tasarımı Sergisi

Herkese merhabalar!
Diary of a Fashion Desing Student başlıklı paylaşımımda Moda Tasarımı okuyan bir öğrencinin günlüğünü yayınlamıştım. Yaptığım çizimleri ve hazırladığım çalışmaları hatırlarsanız sergi olacağından da bahsetmiştim. Evet, beklenen sergi Beykent Üniversite'sinde gerçekleşti!
FW2015/2016 temasını barındıran serginin girişinde; arkadaşımla beraber hazırladığımız sezonun trend modelleri, renkleri, aksesuarları vs. bulunan hikaye panosu vardı. Bu sayede ziyaretçiler serginin ana temasıyla ilgili bilgiler edindi.
Alt kısımlarda çizimleri olan minyatür abiye ve gelinlikler büyük ilgi gördü.
Serginin genel görünümünü sizler için fotoğrafladım. Arka bölümlerde ise kendi ölçülerimize göre tasarladığımız kıyafetler yer alıyor. Yanlarındaki çerçevelerde ise çizime giydirilmiş kolaj çalışması var.
  
Eveet! O zaman sıra benim tasarlayıp diktiğim kıyafetlere geldi.
Siyah fon kağıdına çizdiğim gelinlik normal kağıdın sıradanlığından çıkarak daha zarif durdu. Sanki neon effect vermiş gibi çizimi ön plana çıkardı. Sizde gelinlik tasarımı yapacaksanız siyah kağıt kullanmaktan korkmayın!
Daha önceki paylaşımımda ve Instagram'da görmüş olduğunuz ceket ve pantolonun son hali. İkinci fotoğrafta ise tasarımımın kolaj çalışması var. Arka plan olarak Paris'i tercih ettim. Paris sokaklarında yürüyen şık ve modern kızım:')
Evet. Moda harici benim hayatımı da merak eden sevgili takipçilerim için sergiyi de paylaşmadan edemedim. Belki birilerine ilham kaynağı ve farklı fikirler için yardımcı olur. 

Siz çalışmaları nasıl buldunuz? Soru ve görüşleriniz için aşağıya yorum bırakabilirsiniz. Mutlu kalın!:)

5 yorum:

  1. Üniversitelerimizde böyle güzel olayların yaşanıyor olması çok sevindirici. Senin de başarılarının devamını dilerim. Hayallerine kavuşman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, güzel dileklerin için çok teşekkür ederiimm:))

      Sil
  2. Çok güzeller herbiri birbirinden hoş emekler...başarının daim olmasını dilerim cnm...
    Ellerinize emeginize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğeniniz için çok teşekkür ederim, arkadaşlarım adına da..
      Güzel dilekleriniz sizin içinde olsun:)

      Sil
  3. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca ufak bir çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Okuduğunuz için teşekkür ederim. Blogumu takip etmeyi, izleyici olarak katılmayı unutmayın!
Benim için her bir yorumun ayrı değeri vardır, sevgilerle:)