23 Ocak 2015 Cuma

HERKESE MERHABA!



Ben Melek. 18 yaşında bir moda aşığıyım!
1.5 yıl önce Tumblr sitesinde loves-fashion adıyla başlayan moda serüvenimi blogspot'a taşımaya karar verdim. Aklınızda 'artık orada değil' diye bir düşünce olmasın. Çünkü tumblr; araştırmak, moda bloglarını takip etmek, güncel olaylardan haberdar olmak ve fotoğraf bulmak için büyük bir nimet.

Beni tanımayanlar için kısa bir özet geçmek gerekirse; Beykent Üniversitesi'nde Moda Tasarımı bölümünü severek okuyan, modayla her zaman iç içe olan, moda etkinliklerine katılan ve etkinliklerde görev almaktan fazlasıyla keyif alan biriyim. 
Yani moda; hayatımda ileriye yönelik belirlediğim hedeflerin en başında geliyoor!
Meslek lisesi çıkışlı olduğum için lise son stajımı modacı Tuvana Büyükçınar, A46 Tekstil'de yaptım ve yazın 3 ay boyunca modelist yardımcısı olarak çalıştım. Stajyerliği bazı arkadaşlar köle olarak görse de kendinizi geliştirdiğiniz ve iş hayatınıza giriş yaptığınız bu zaman gerçekten elde edilen büyük bir fırsat! İlk iş deneyimim olarak A46 ailesinde bulunduğum için çok mutluyum.

İleride Moda Tasarımcısı olmak istiyorum. Sadece istemekle olmuyor, elimden geldiğince kendimi geliştirmeye, farklı deneyim ve tecrübeler kazanmaya çalışıyorum. Eğer bir şeyi gerçekten istiyorsanız önce inanmanız sonra başarmak için çalışmanız gerekiyor. Kapsamlı bir meslek olan Moda Tasarımcılığı; çizim, kalıp, dikiş, kesim vs. bilgiler gerektiriyor. Çeşitli kurslara giderek tecrübe edindim. Kadın Modelist Yardımcılığı ve Kadın Artistik Çizim sertifikaları aldım.

Trendler, kombinler ve kombin önerileri, giyinirken dikkat edilecek noktalar, stil notları, moda fotoğrafları, güzellik sırları, püf noktalar ve modaya dair ne varsa bu blogda.
Benimle beraber moda serüvenine katılmak istiyorsan takipte kal! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğunuz için teşekkür ederim. Blogumu takip etmeyi, izleyici olarak katılmayı unutmayın!
Benim için her bir yorumun ayrı değeri vardır, sevgilerle:)