23 Ocak 2015 Cuma

GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE

Beni yeni tanımaya başlayanlar için ''Melek neler yapıyor?'' paylaşımları yapacağım :)
Sizlere stilistlik kursuna gittiğimden bahsetmiştim. Orada nokta ve çizgi çalışmaları, gölgelendirme, obje, göz-kulak-burun-el-ayak çizimleri, desen tasarımı gibi bir çok çalışma yaptık.
Haydi biraz eskiye dönelim ve kursta neler çizdiğime bakalım!



         

     


Siyah, beyaz ve leopar. En sevdiğim çizimim bu olsa gerek. :) Umarım çizimlerimi beğenmişssinizdir!
Bölümüm dolayısıyla çizim benim için büyük bir önem taşıyor. Üniversitede siluet ve tasarımlara daha başlamasakta ileride blogumda çok daha fazla çizim göreceksiniz.





2 yorum:

  1. Çizimlerin Muhteşem Bende Kızmeslek lisesi Giyim bölümünden mezunum Bilirim. AZcık :) Ama bizimki daha meşaketli eşellerle ölç biç kes Severek yapıyorsan ne mutlu sana Çok değerli hepsi Çizimlerinin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kız meslek lisesinde o bölümde eğitim gördüm, bilirim ben o eşelleri pelur kağıtlarını minik minik uğraşlar:) Bölümümü çok seviyorum, çok teşekkür ederiimm:))

      Sil

Okuduğunuz için teşekkür ederim. Blogumu takip etmeyi, izleyici olarak katılmayı unutmayın!
Benim için her bir yorumun ayrı değeri vardır, sevgilerle:)